I. Acceptarea „Termenilor si Conditiilor de Utilizare”
Validarea la distanta a Contului Meu este un serviciu facultativ, alternativa la validarea traditionala, prin prezentarea cartii de identitate intr-o Receptie REGINA MARIA. Utilizarea acestui serviciu se face voluntar, doar pe baza de consimtamant. Prin accesarea serviciului de Validare la distanta, sunteti de acord sa respectati termenii si conditiile prezentate mai jos (denumite in continuare „Termeni si Conditii pentru Validare la distanta”). Va rugam sa cititi cu atentie Termenii si Conditiile.
Acceptarea acestui document reprezinta acordul dumneavoastra de vointa cu privire la conditiile de utilizare a serviciului si a limitarilor tehnologice specifice unui astfel de sistem.
Termenii si Conditiile pentru Validare la distanta sunt regulile minimale aplicabile utilizarii acestui serviciu, care se completeaza cu prevederile legislatiei in vigoare si care sunt valabile numai pentru utilizarea Serviciului.
Accesul la serviciul de Validare la distanta va este oferit in mod gratuit, dar conditionat de acceptarea de catre dumneavoastra, fara nici o rezerva, a prevederilor acestui document. Neacceptarea Termenilor si Conditiilor pentru Validare la distanta prevazute in acest document atrage imposibilitatea utilizarii de catre dumneavoastra a acestui serviciu. Va veti putea valida in continuare Contul Meu prin prezentarea in oricare
Receptie REGINA MARIA, insotit de un act de identitate, fara ca aceasta sa va restranga in vreun fel accesul la Contul dumneavoastra de Portal sau la serviciile noastre medicale.
Termenii si Conditiile pentru Validare pot fi modificate oricând de catre REGINA MARIA, iar modificarile vor deveni obligatorii pentru toti utilizatorii de la momentul publicarii.
II. Descrierea serviciului de Validare la distanta
Conturile create din interfata web sunt validate final prin verificarea identitatii titularului, pe baza unui act de identitate. In mod traditional, aceasta validare se realiza prin prezentarea titularului intr-o Receptie REGINA MARIA, instotit de un act de identitate cu fotografie.
De acum, acest pas se poate face si de acasa, de pe telefonul personal, fara mai fie necesara deplasarea pana la un sediu REGINA MARIA.
Validarea la distanta este o metoda rapida si sigura de a obtine acces la contul dumneavoastra si la Clinica virtuala din confortul casei dumneavoastra.
Economiseste timp, se poate realiza la orice ora. Ajuta celor cu program incarcat, cu probleme de sanatate care nu le permit deplasarea sau care nu locuiesc intr-o localitate cu prezenta REGINA MARIA, dar doresc sa obtina acces la consultatii online, rapoarte medicale si rezultatele investigatiilor.
Cum functioneaza:
Acest serviciu este disponibil doar din aplicatia mobila REGINA MARIA, pentru dispozitivele cu sistem de operare Android si iOS.
- Descarcati aplicatia mobila REGINA MARIA
- Creati cont si setati parola
- Actualizati datele, daca este necesar
- Urmati pasii indicati pentru realizarea si transmiterea fotografiei tip selfie, a sesiunii de inregistrare tip „live selfie” si pentru fotografierea cartii de identitate
- Identitatea dumneavoastra va fi verificata automat pe baza imaginilor transmise. In cazul in care rezultatul verificarii este pozitiv, validarea se incheie cu succes si veti fi informat ca aveti acces nelimitat la Contul de portal. In cazul in care verificarea automata nu returneaza un rezultat concludent, imaginile vor fi verificate si manual, de catre un Operator REGINA MARIA special pregatit si desemnat in acest scop. In cazul in care nici verificarea manuala nu va oferi un rezultat concludent, validarea va esua si veti fi informat, pentru reluarea procesului oricand veti dori, sau pentru a recurge la validarea in persoana, prin prezentarea intr-o Receptie REGINA MARIA.
Informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal
1. Ce date prelucram
Pentru Validarea la distanta, vom prelucra o serie de date pe care le vom colecta exclusiv de la dumneavoastra in cursul acestui proces:
- Imaginea dumneavoastra faciala in format foto si filmata printr-o scurta inregistrare de tip „live selfie” de 25 de secunde;
- Imaginea cartii dumneavoastra de identitate si datele cuprinse in aceasta: nume, prenume, CNP, seria si numarul cartii de identitate, cetatenia, locul nasterii, domiciliul, valabilitatea cartii de identitate, MRZ.
De asemenea, vom prelucra informatii cu privire la dispozitivele folosite de dumneavoastra: modelul telefonului, adresa IP si sistemul de operare.
2. Temeiurile si scopurile prelucrarii datelor
Vom prelucra datele dumneavoastra cu caracter personal in vederea confirmarii la distanta a identitatii dumneavoastra, conform art. 6 alin. 1 lit. b) din Regulamentul (UE) nr. 2016/679, pentru urmatorul scop specific: validarea la distanta a Contului Meu.
Odata procesul de validare la distanta parcurs, vom prelucra datele dumneavoastra pentru o perioada limitata de timp, in temeiul interesului nostru legitim, conform art. 6 alin. 1 lit. f) din Regulamentul (UE) nr. 2016/679, in scopul auditarii sistemelor si a procesului, in vederea asigurarii standardelor de siguranta si pentru solutionarea diferendelor, in caz de nevoie.
3. Pentru ce perioada prelucram datele
Datele colectate in scopul validarii la distanta a contului dumneavoastra vor fi prelucrate pe parcursul procesului de validare efectiv si apoi stocate pentru o perioada de 1 an, dupa care vor fi sterse definitiv.
4. Unde stocam datele
Datele dumneavoastra vor fi stocate intr-o baza de date dedicata, pe serverele interne ale REGINA MARIA, pe teritoriul Romaniei.
5. Cui dezvaluim datele dumneavoastra
Pentru procesul de validare la distanta, REGINA MARIA este Operatorul datelor dumneavoastra cu caracter personal. Aceste date vor putea fi dezvaluite catre contractori sau furnizori de servicii ai REGINA MARIA implicati in procesul de Validarea la distanta a Contului Meu, care vor actiona in calitate de Persoane imputernicite, cu respectarea legislatiei aplicabile privind prelucrarea datelor cu caracter personal.
Datele dumneavoastra vor fi prelucrate exclusiv pe teritoriul Uniunii Europene. In cazul in care in viitor va fi necesara transferarea acestora catre o tara terta, transferul se va face cu respectarea prevederilor aplicabile din capitolul V al Regulamentului (UE) nr. 2016/679, iar toate acestea va vor fi aduse la cunostinta in prealabil printr-o Nota de informare adusa la zi.
6. Ce masuri de securitate luam pentru datele prelucrate pentru Validarea la distanta
Depunem eforturi speciale pentru protejarea datelor pe care prelucram de accesul neautorizat si de modificarea, divulgarea sau distrugerea neautorizata a acestora.
In special, am implementat urmatoarele masuri tehnice si organizatorice de asigurare a securitatii datelor cu caracter personal:
- Politici, proceduri si fluxuri de lucru standardizate, revizuite periodic;
- Controlul accesului fizic si informatic: limitarea, securizarea si trasabilitatea accesului;
- Solutii performante si la zi pentru securitatea retelei, serverelor, aplicatiilor si echipamentelor;
- Utilizarea protocoalelor https, a conectivitatii de tip VPN, a firewall-urilor si a programelor antivirus performante si mentinute la zi;
- Back-upuri regulate si audituri de securitate;
- Evaluarea si planuri de limitare si raspuns la riscuri.
Pentru drepturile dumneavoastra in calitate de persoana vizata, modul de exercitare a acestora, precum si orice detalii suplimentare cu privire la modul in care REGINA MARIA prelucreaza date cu caracter personal, puteti consulta Nota generala de informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal de catre Centrul Medical Unirea si societatile controlate de https://www.reginamaria.ro/gdpr, care completeaza aceasta Nota de informare specifica serviciului de Validare la distanta.