Anul 2020 a demonstrat din nou cat de important este sistemul de sanatate în ecosistemul oricarei societati. Pandemia a generat o schimbare de viziune în modul în care companiile, dar si persoanele fizice aleg sa îsi protejeze sanatatea, acordand un interes crescut pachetelor medicale de preventie.
Companiile au investit semnificativ în sanatatea angajatilor, cu atat mai mult cu cat majoritatea abonamentelor medicale includ si investigatiile necesare în evaluarea si monitorizarea post-infectie COVID-19. Astfel, în 2020, cu 50% mai multi abonati corporate au beneficiat de abonamente mai cuprinzatoare si cu mai multe servicii incluse, în comparatie cu anul anterior. La randul lor, abonatii au achizitionat prin intermediul magazinului online REGINA MARIA pachete superioare pentru membrii de familie – peste 50% dintre toate abonamentele cumparate de la lansarea platformei de e-commerce si pana în prezent.
Interesul crescut pentru sanatate s-a pastrat si în cazul companiilor mici si mijlocii (IMM) din portofoliul REGINA MARIA, în pofida contextului generat de pandemie. Peste 80% dintre pachetele de beneficii medicale achizitionate de aceste companii pentru angajatii lor au fost abonamente de tip medium – premium.
În cazul abonatilor individuali (adulti si copii), interesul pentru abonamente a generat o crestere de 22% a acestui segment, comparativ cu 2019. Mai mult, si aici predomina pachetele premium, peste 38% dintre abonamentele achizitionate în 2020 fiind complexe, cu cele mai multe servicii si investigatii incluse gratuit, si cu acces la toti medicii din Retea.
„De 25 de ani, oferim solutii medicale personalizate atat pentru marile companii, business-urile antreprenoriale, cat si pentru persoanele fizice. Ultimii ani ne-au aratat ca preventia si grija pentru sanatate au devenit o prioritate pentru toate aceste categorii, tendinta accentuata acum si de pandemie, dar care estimam ca se va mentine si dupa depasirea contextului actual. Abonatii au înteles cat de important este sa ai un abonament cu servicii multiple si complexe, care îti permite sa mergi la medic ori de cate ori este necesar. În plus, peste 95% dintre abonamentele noastre acopera si investigatiile recomandate în monitorizarea pacientilor post-COVID. Pe langa serviciile medicale oferite, un abonament REGINA MARIA înseamna si o experienta digitala completa. Totul se poate întampla online: de la cumpararea abonamentului dorit prin magazinul online, efectuarea programarilor direct de pe mobil, inclusiv cele de medicina muncii, consultatia în sine – care poate fi online sau offline si plata serviciilor.”, declara Andreea Minuta, Director Divizie Abonamente Reteaua de sanatate REGINA MARIA.
Conform statisticilor REGINA MARIA, abonatii din companii merg la medic de doua ori mai des decat pacientii care nu detin un abonament, iar frecventa creste si mai mult în cazul abonatilor individuali.
La nivel national, Reteaua de sanatate REGINA MARIA gestioneaza un portofoliu de peste 640.000 de abonamente medicale, judetele cu cei mai multi abonati fiind: Bucuresti, Brasov, Timisoara, Cluj, Dolj, Iasi, Mures, Constanta si Bacau.
Portofoliul REGINA MARIA cuprinde peste 6.000 de companii, din industrii precum: IT & Telecom, auto, finante, asigurari, retail si FMCG, transport, servicii tehnice si administrative sau manufactura.
Serviciile medicale axate pe preventie sunt dublate de suport si de inovatii pentru abonati. Dezvoltat în timp record la începutul pandemiei, serviciul de telemedicina Clinica Virtuala le ofera abonatilor posibilitatea de a beneficia de consultatii medicale de acasa, oferind cea mai apropiata alternativa de cea clasica. Clinica Virtuala este o solutie si pentru abonatii care au o suspiciune de infectie cu virusul SARS-CoV-2, acestia fiind pusi în legatura în cel mai scurt timp cu un medic de familie. În acelasi timp, peste 95% dintre abonamentele REGINA MARIA includ servicii si investigatii pentru pacientii care au trecut prin infectia cu COVID-19, care au dezvoltat complicatii pe termen lung ca urmare a bolii sau a efectelor tratamentelor administrate.
Reteaua a facut eforturi considerabile pentru a fi alaturi de partenerii sai, sprijinind demersurile companiilor de a-si proteja angajatii împotriva infectiei COVID-19, prin organizarea de webinarii si workshopuri pentru abonati, cresterea capacitatii de testare si a numarului de laboratoare în care se efectueaza testele de biologie moleculara RT-PCR, dar si prin campanii de testare la sediul organizatiilor.