Campanie Calendar Advent 1-24 decembrie 2024

Art. 1- Organizatorul şi Regulamentul oficial al campaniei promoţionale

(1) Campania – Calendar Advent denumită în continuare "Campania", este organizată şi desfăşurată de către CENTRUL MEDICAL UNIREA S.R.L., persoana juridica romana cu sediul social in Bucuresti, Bdul Ion Ionescu de la Brad nr. 5B, sector 1, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sub numarul J40/15930/1991, cod unic de inregistrare RO5919324, cont bancar RO33RZBR0000060013094217 deschis la Raiffeisen Bank – Sucursala Dorobanti, reprezentata prin Fady Chreih, in calitate de Director General, denumita in continuare "Organizator" 

(2) Participantii la Campania Promotionala sunt obligati sa respecte termenii si conditiile prezentului regulament al Campaniei (denumit in continuare “Regulamentul”)

(3) Campania promotionala va putea fi intrerupta de catre Organizator, oricand in timpul duratei de desfasurare, in cazul aparitiei unei situatii de forta majora sau al modificarii Regulamentului Campaniei promotionale. 

(4) Pentru aducerea la cunostiinta a participantilor, Regulamentul este intocmit si este disponibil in mod gratuit pe pagina www.reginamaria.ro. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica/completa si/sau schimba Regulamentul pe parcursul desfasurarii Campaniei Promotionale, avand obligatia de a anunta cu cel putin 24 de ore inainte de data la care orice modificare/completare/ schimbare la Regulament va deveni aplicabila. 

Art. 2- Dreptul de participare

(1) In cadrul campaniei pacientii Regina Maria vor avea o serie de discounturi disponibile in aplicatia mobila Regina Maria si in shop-ul online www.reginamaria.ro. Discounturile sunt valabile in locatiile de tip Clinica, Puncte de recoltare, Centrele de imagistica, Clinica Fertility Institute (fosta Columna)  si Clinica Oana Nicolau, exceptie facând Ambulatoriile, Spitalele, Camera de Garda, Clinica Virtuala. In cazul ofertelor dedicate serviciilor imagistice, discounturile se aplica in toate centrele de imagistica cu exceptia Centrului de imagistica Ponderas.

(2) Campania Calendar Advent se adreseaza tuturor pacientilor  care au implinit varsta de 18 ani,  care au domiciliul stabil/resedinta in Romania si care accepta termenii si conditiile prezentului Regulament (denumite in continuare „Participanti”).

(3) Participarea la aceasta Campanie promotionala implica acordul expres, cunoasterea si acceptarea fara obiectii a prezentului Regulament de catre toti participantii la Campania promotionala, precum si a Termenilor si Conditiilor de Acccesare a Serviciilor medicale ale REGINA MARIA, disponibile la acest link: https://www.reginamaria.ro/termeni-si-conditii.

Art 3 Durata campaniei si aria de desfasurare

(1) Campania va incepe in data 1.12.2024 si se va incheia in data 24.12.2024 . In aceasta perioada, toti pacientii vor avea la dispozitie promotii zilnice in aplicatia Regina Maria si in shop-ul online www.reginamaria.ro, reduceri  valabile in locatiile de tip Clinica, Puncte de recoltare, Centrele de imagistic, Clinica Columna si Clinica Oana Nicolau, exceptie facând Ambulatoriile, Spitalele, Camera de Garda, Clinica Virtuala. In cazul ofertelor dedicate serviciilor imagistice, discounturile se aplica in toate centrele de imagistica cu exceptia Centrului de imagistica Ponderas.

(2) Vor fi inclusi in Campanie persoanele care indeplinesc criteriile de pe intreg teritoriul Romaniei, Campania desfasurandu-se in toate locatiile si orasele  Organizatorului. 

Art. 4 Mecanismul Campaniei si Conditiile de validare

(1)    In prezenta campanie se ofera in fiecare zi un discount in cadrul aplicatiei Regina Maria, conform tabelului de promotii de mai jos.

(2)    Fiecare promotie este disponibila un anumit numar de zile in aplicatie, conform tabelului de promotii mentionat in prezentul regulament. Programarea trebuie efectuata de pacient in ziua sau zilele in care promotia este valabila, insa data programarii poate fi cuprinsa pana pe 31 ianuarie 2025.

(3)    In cazul ofertelor cu redirectionare catre formularul de programare din site sau in shopul Regina maria, URL-urile sunt urmatoarele:

Promoții și Servicii

  • Colesterol TOTAL gratuit - 1 decembrie - Laborator - 2 zile
  • 20% consult ginecologie - 2 decembrie - Policlinici - 3 zile
  • CT Torace 30% discount - 3 decembrie - Imagistica - 2 zile
  • 50% discount la consultatia de infertilitate - 4 decembrie - FIV - 3 zile
  • 20% discount consult ORL - 5 decembrie - Policlinici - 3 zile
  • Abonament Comfort Plus & Junior Plus  – 35 % discount - 6 decembrie    Abonamente - 3 zile
  • 70% evaluare muschulo-scheletala/evaluare biomecanica piciorului - 7 decembrie - Kinetic - 2 zile
  • Abonamente Psihoterapie individuala adulti & copii – 30% discount - 8 decembrie - Abonamente - 3 zile
  • CT Sinusuri 30% discount - 9 decembrie - Imagistica - 2 zile
  • 35% discount la pachetul de 3 sedinte de psihoterapie - 10 decembrie    Mental Health - 2 zile
  • 10% reducere la pachetele fast & fixed - 11 decembrie - Dental - 2 zile
  • Set anual analize 110 lei - 12 decembrie - Laborator - 2 zile
  • 50% discount pentru consult longevitate (Buc) - 13 decembrie - Policlinici - 3 zile
  • Testare nutrigenetica 1200 lei - 14 decembrie - Laborator - 2 zile
  • RX - glezna, genunchi, mana - 30% discount - 15 decembrie - Imagistica - 2 zile
  • Abonamente Dental Care Premium & Dental Care Junior – 30% discount - 16 decembrie - Abonamente - 3 zile
  • 20% pachet ready to ski - 17 decembrie - Kinetic - 2 zile
  • 50% discount pentru consult initial Centrul de Menopauza (Buc, TM, Cluj, Constanta) - 18 decembrie - Policlinici - 3 zile
  • Pachet estrogen + progesteron la 50 lei - 19 decembrie - Laborator - 2 zile
  • RMN genunchi - 30% discount - 20 decembrie - Imagistica - 2 zile
  • Abonamente Comfort Extra & Junior – 35 % discount - 21 decembrie - Abonamente - 3 zile
  • 15% One Day Check Up Adulti (Buc, Cluj) - 22 decembrie - Policlinici - 2 zile
  • 1000 RON reducere la aparate dentare - 23 decembrie - Dental - 2 zile
  • Pachet glucoza, hemoglobina glicozilata, indicele HOMA la 100 lei - 24 decembrie - Laborator - 2 zile

(4)    Organizatorul nu isi asuma raspunderea pentru cazurile in care un pacient  nu poate beneficia de oferta din motive obiective, independente de vointa Organizatorului. Discountul campaniei nu se cumuleaza cu alte oferte sau discounturi.

*PUNCTELE DE RECOLTARE REGINA MARIA

  • PR AFI
  • PR 1 DECEMBRIE
  • PR BASARABIEI
  • PR BERCENI
  • PR BRANCOVEANU
  • PR CRANGASI
  • PR EFORIE
  • PR FUNDENI
  • PR IULIU MANIU
  • PR IANCU NICOLAE
  • PR LABORATOR CENTRAL
  • PR MOSILOR
  • PR MIHAI BRAVU
  • PR PANTELIMON
  • PR POLIZU
  • PR MUNCII
  • PR STEFAN CEL MARE
  • PR TEI
  • PR PALLADY
  • PR VERANDA
  • PR CALARASI
  • PR GALATI
  • PR BRAILA SCOLILOR
  • PR BUZAU STADIONULUI
  • PR PLOIESTI
  • PR AEROGARII BANEASA
  • PR FOCSANI
  • PR MILITARI RESIDENCE
  • PR CORBEANCA
  • PR PUSKIN
  • PR ION MIHALACHE
  • PR VOLUNTARI
  • PR OPERA
  • PR BUZAU BALCESCU
  • PR BRAILA SPITAL JUDETEAN
  • PR VALEA IALOMITEI
  • PR CORNELIU COPOSU 
  • PR SLOBOZIA
  • PR POPESTI LEORDENI
  • PR AFI FLOREASCA
  • PR VIP PUSKIN 
  • PR ION MIHALACHE
  • BUZAU CUZA VODA
  • PR BACAU ARENA MALL
  • PR ONESTI GENERAL RADU R. ROSETTI
  • PR ROMAN
  • PR BACAU I.S. STURZA
  • PR PIATRA NEAMT
  • PR BRASOV ASTRA 
  • PR URBAN CORESI
  • PR BRASOV SP JUDETEAN
  • PR BRASOV VICTORIEI
  • PR BRASOV EROILOR
  • PR BRASOV AVANTGARDEN BARTOLOMEU
  • PR  FAGARAS
  • PR RESITA
  • PR-SANNICOLAU MARE
  • PR-TIMISOARA CALEA SAGULUI
  • PR TIMISOARA BARNUTIU
  • PR TIMISOARA GHEORGHE LAZAR
  • PR ARAD
  • PR DEVA
  • PR-BUZIAS
  • PR IASI SOS NATIONALA (PODU ROS)
  • PR IASI PANTELIMON HALIPA
  • PR IASI IGNAT
  • PR IASI FUNDAC G. MUSICESCU (RAPA GALBENA)
  • PR SUCEAVA VASILE ALECSANDRI
  • PR SUCEAVA LABORATOR
  • PR VATRA DORNEI
  • PR BOTOSANI
  • PR SEVERIN
  • PR CRAIOVA UNIVERSITATII 
  • PR MOTRU
  • PR CRAIOVA CASTANILOR
  • PR MIOVENI
  • PR TARGU JIU
  • PR PITESTI (ALEEA SPITALULUI)
  • PR PITESTI CENTRAL
  • PR CAMPULUNG
  • PR RAMNICU VALCEA
  • PR SLATINA (FOSTA POLICLINICA)
  • PR SLATINA TRANDAFIRILOR
  • PR ORADEA ONISIFOR GHIBU
  • PR ORADEA PIATA DEVEI
  • PR ORADEA TRANSILVANIEI
  • PR ORADEA NICOLAE JIGA
  • PR SATU MARE 
  • PR BEIUS BIOSTANDARD
  • PR SIGHETU MARMATIEI
  • BAIA MARE UNIRII
  • PR BAIA MARE- BUCURESTI
  • PR JERSEY
  • PR RFN SOMESAN
  • PR CONSTANTA DACIA
  • PR CONSTANTA EDEN
  • PR CONSTANTA CASA DE CULTURA
  • PR CONSTANTA EUROMEDIC - Affidea
  • PR CLUJ ZORILOR
  • PR CLUJ BACIU
  • PR CLUJ MIHAI VITEAZUL
  • PR CLUJ GARA
  • PR CLUJ VAIDA VOIEVOD
  • PR CLUJ MANASTUR
  • PR CLUJ MOTILOR
  • PR CLUJ BUNA ZIUA
  • PR BISTRITA
  • PR CLUJ FLORESTI
  • PR ZALAU
  • PR TURDA LIBERTATII
  • PR TURDA CALEA VICTORIEI
  • PR ALBA IULIA
  • PR ALBA TRANSILVANIEI
  • PR CLUJ DEJ
  • PR GHERLA
  • PR CLUJ OPHTALENS
  • PR CALEA DUMBRAVII SIBIU 
  • PR SIBIU DIMITRIE ANGHEL
  • PR TIMISOARA SFINTII
  • APOSTOLI
  • PR CERNAVODA

**CENTRELE DE IMAGISTICA REGINA MARIA

  • Centru de imagistica Arad 
  • Centrul de imagistica Bacau 
  • Campus Medical Somesan Baia Mare 
  • Centrul de imagistica Brasov 
  • Centrul de imagistica Agricultori Bucuresti 
  • Centrul de imagistica Baneasa Bucuresti 
  • Centrul de imagistica Dr. Taberei Bucuresti 
  • Centrul de imagistica Euroclinic Bucuresti 
  • Centrul de imagistica Floreasca Bucuresti 
  • Centrul de imagistica Marasesti Bucuresti 
  • Centrul de imagistica Sun Plaza Bucuresti 
  • Centrul de imagistica The Light Bucuresti 
  • Centrul de imagistica Spital Cluj 
  • Centrul de imagistica Pozimed Constanta 
  • Centrul de imagistica Spitalul judetean Pozimed Constanta 
  • Centrul de imagistica Craiova 
  • Centrul de imagistica Iasi 
  • Centrul de imagistica Lugoj 
  • Centrul de imagistica Medvil Ramnicu Valcea 
  • Centrul de imagistica Sannicolau Mare 
  • Centrul de imagistica Suceava 
  • Centrul de imagistica Pitesti Nord
  • Centrul de imagistica Puls Targu Mures 
  • Centrul de imagistica Targu Mures 
  • Centrul de imagistica Premiere Timisoara 
  • Centrul de imagistica Telescan Timisoara

***POLICLINICILE REGINA MARIA

  • Policlinica Baneasa
  • Policlinica Floreasca
  • Policlinica Sun Plaza
  • Policlinica Cotroceni
  • Policlinica Primaverii
  • Policlinica The Light
  • Policlinica Enescu + Policlinica Enescu 2
  • Policlinica Lujerului
  • Policlinica UTM
  • Policlinica Doamna Ghica
  • Policlinica Victoriei
  • Policlinica Pipera
  • Policlinica Perla
  • Clinica Bacau
  • Policlinica Centrul Civic
  • Policlinica E Grigorescu
  • Policlinica Observatorului
  • Clinica Tomis
  • Clinica Delfinariu
  • Pozimed
  • Gastromond
  • Policlinica Centrala Craiova
  • Policlinica Universitatii
  • Policlinica Iasi
  • Policlinica Lugoj
  • Pitesti Bratianu
  • Pitesti Nord
  • Policlinica Ploiesti
  • Policlinica Sibiu
  • Policlinica Diamed - Arhitectilor
  • Policlinica Slatina Crisan
  • Policlinica Slatina
  • Policlinica Suceava CMB
  • Policlinica Tg Mures
  • Policlinica Timisoara Banat
  • Policlinica Iulius Town (mall)
  • Policlinica Centrala Tulcea (Lucas Medical)

****SHOP-UL ONLINE REGINA MARIA

https://shop.reginamaria.ro/

******CONSULT ANTI-AGING

  • Policlinica Floreasca 

****** Clinica Oana Nicolau

******* Clinica Fertility Institute (fosta Columna), Clinica Fetal Care

ART. 5 LINIA TELEFONICA (INFO-LINE)

(1) Pe perioada de desfasurare a Campaniei, cei interesati pot suna la numarul de telefon 021 9268 (linie cu tarif normal) pentru a afla mai multe informatii in legatura cu aceasta Campanie,  precum si pentru sugestii sau eventuale plangeri. 

Art. 6- Încetarea înainte de termen a Campaniei

(1) Campania poate înceta înainte de termen, în cazul apariţiei unui eveniment ce constituie forţă majoră (fiind asimilate cazurilor de forta majora, cazurile fortuite), inclusiv în cazul imposibilităţii Organizatorului, din motive independente de voinţa acestuia, de a continua Campania sau printr-o decizie a Organizatorului. 

(2) Situaţiilor avute în vedere la art. 6, alin. (1) le sunt asimilate şi actele de putere publică ale unei instanţe competente sau ale altei autorităţi publice competente. 

(3) În situaţiile avute în vedere la art. 6, alin. (1) şi (2), Organizatorul nu mai are nicio obligaţie către Participanţi, cu privire la returnarea unei sume băneşti sau plata unei sume băneşti cu titlu de despăgubire sau altele asemenea. Încetarea înainte de termen a Campaniei urmează a fi adusă la cunoştinţă publică în modalităţile prevăzute pe pagina www.reginamaria.ro. 

(4) In vederea evitarii oricarui dubiu, in situatia modificarii/suspendarii/intreruperii Campaniei participantii nu vor fi indrituiti sa primeasca orice despagubire/deducere/indemnizatie.

Art. 7- Litigiile şi legea aplicabilă

(1) Eventualele litigii aparute intre Organizator, pe de o parte, si Participanti, pe de alta parte, se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta cale nu este posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.

(2) Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentative de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea acestei Campanii.

Art 8. Prelucrarea datelor personale

(1) In cadrul prezentei campanii, Organizatorul va prelucra date cu caracter personal ale Participantilor inscrisi in conditiile art. 2 - 5. 

(2)  Organizatorul pune la dispozitie tuturor Participantilor Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal specifica prezentei campanii, atasata ca Anexa 2 prezentului Regulament. Prin  participarea la campanie si solicitarea accesarii discountului, Participantii declara ca au luat la cunostinta aceasta Nota. 

Art 9. Responsabilitate

(1) Organizatorul si partenerii acestuia sunt indreptatiti sa ia toate masurile necesare in caz de tentative de frauda a mecanismului Campaniei, abuz sau orice alte tentative frauduloase care ar putea afecta imaginea companiilor implicate. 

(2) Organizatorul si partile implicate in aceasta Campanie nu isi asuma raspunderea pentru datele nelivrate datorita defectiunilor sau supraincarcarii retelelor operatorilor de Internet sau ca urmare a functionarii deficitare ori nefunctionarii aplicatiilor utilizate de participanti (soft si/sau hard-ware). 

Situatiile in care anumiti participanti sunt in incapacitate de a accesa partial sau integral pagina web, daca aceasta incapacitate se datoreaza unor circumstante aflate in afara controlului pe care Organizatorul il poate in mod rezonabil exercita. Aceste circumstante se pot datora: informatiilor eronate, incomplete, transmise cu intreruperi, transmise cu intarziere sau deformate in orice alt mod, in urma actiunilor utilizatorilor, a functionarii echipamentelor de calcul ale acestora, aplicatiilor acestora sau altor echipamente tehnice folosite in accesarea aplicatiei. Aceste circumstante se pot datora, de asemenea, dificultatilor tehnice care pot afecta functionarea conexiunilor Internet si/sau a echipamentelor de calcul si/sau a aplicatiilor furnizorului de Internet.

Aceste circumstante se mai pot datora: unor deteriorari sau defecte cu efect potential asupra echipamentelor de calcul, aplicatiilor si/sau datelor stocate ale participantilor sau ale unor terti, in urma accesarii aplicatiei. 

Pierderea de catre participant a datelor de logare, blocarea adresei de e-mail a participantului sau alte defectiuni.

Art 10. Clauza de anticoruptie

(1)    Respectarea Legislației Aplicabile cu privire la mită și corupție este de o importanță fundamentală pentru Organizator si Beneficiar. Ca urmare, fiecare Parte, inclusiv angajații, agenții, consultanții, contractanții și subcontractanții lor: (i) vor acționa conform legislației aplicabile privind mita și corupția; (ii) nu omit și nu vor omite orice acțiune care să poată determina cealaltă Parte să încalce oricare dintre prevederile privind mita si coruptia; (iii) nu va oferi, promite, primi sau solicita orice mită (financiară sau alte beneficii) inclusiv, fără limitare, în relația cu un oficial public; (iv) vor păstra în vigoare măsuri anti-mită potrivite și eficiente (inclusiv în ceea ce privește cadourile și ospitalitatea), care au scopul de a asigura respectarea prevederilor privind mita si coruptia, inclusiv de a monitoriza respectarea și de a descoperi încălcările; și (v) vor asista în mod rezonabil cealaltă Parte la solicitarea și pe cheltuiala rezonabilă a acesteia, în vederea respectării obligațiilor legate de mită și corupție impuse prin lege. Orice suspiciune rezonabila cu privire la incalcarea prevederilor prezentei clauze cu privire la mita si coruptie se poate comunica oricand la adresa: integritate@reginamaria.ro.

CENTRUL MEDICAL UNIREA S.R.L.

Prin Fady Chreih – Director General

ANEXA nr. 1 la Regulamentul Oficial al Campaniei promoţionale
Campanie – Calendar Advent

In cadrul campaniei pacientii Regina Maria vor avea o serie de discounturi disponibile in aplicatia mobile Regina Maria si in shop-ul online www.reginamaria.ro. Discounturile sunt valabile in locatiile de tip Clinica, Puncte de recoltare, Centrele de imagistica, Clinica Fertility Institute (fosta Columna)  si Clinica Oana Nicolau, mentionate la art. 4 din prezentul Regulament, exceptie facând Ambulatoriile, Spitalele, Camera de Garda, Clinica Virtuala.

Pot participa la Campanie persoanele care indeplinesc criteriile de pe intreg teritoriul Romaniei, Campania desfasurandu-se in toate locatiile si orasele  Organizatorului.

Discountul nu este transmisibil si se poate utiliza o singura data, in baza programarii efectuate in aplicatie sau a achizitiei din shop.

Discounturile nu se cumuleaza cu restul discounturilor oferite in abonament.

Discounturile se aplica la toate tipurile de medic (angajat, colaborator, plata sau plata integrala).

ANEXA nr. 2 la Regulamentul Oficial al Campaniei promoţionale 
Calendar Advent

- Informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal –

1. Date privind Operatorul de date cu caracter personal 

In vederea desfasurarii Campaniei, datele cu caracter personal ale Participantilor vor fi prelucrate in calitate de Operator de catre:
-    CENTRUL MEDICAL UNIREA S.R.L., cu sediul social in Bucuresti, Bdul Ion Ionescu de la Brad nr. 5B, sector 1, inregistrata la Registrul Comertului sub numarul J40/15930/1991, cod unic de inregistrare RO5919324, reprezentata prin Fady Chreih, in calitate de Director General, denumit in continuare “Operatorul”

Responsabilul cu protectia datelor desemnat de catre Operator poate fi contactat la adresa dpo@reginamaria.ro.

2. Categorii de date cu caracter personal prelucrate in cadrul Campaniei

In cadrul Campaniei, Operatorul va prelucra date cu caracter personal ale Participantilor care vor apela Contact Centerul REGINA MARIA pentru programare sau vor completa formularul de contact de pe website-ul REGINA MARIA, Aceste date pot consta in

Aceste date pot consta in:

2.1. In cazul participantilor care se programeaza prin Call Center: nume, prenume, data nasterii, CNP, numar de telefon, adresa de email, voce. Organizatorul va inregistra convorbirea cu agentul Call Center efectuata in vederea programarii.

2.2. In cazul in celor care vor completa formularul de contact de pe website: Nume, prenume, telefon, adresa de email Suplimentar,  vor mai fi prelucrate urmatoarele date: adresa IP si  informatii despre browserul internet folosit, inclusiv posibilele cookieuri plasate plasate conform optiunilor exprimate de participant la momentul vizitarii paginii web, informatii prelucrate de reCaptcha pentru distingerea utilizatorilor umani de masini si prevenirea fraudelor.   

2.3. Suplimentar, vor fi prelucrate date cu privire la plățile efectuate și discountul aplicat, în baza acestora.
Persoanele care nu doresc sa furnizeze datele cu caracter personal mentionate la art. 2 nu vor putea participa la campanie, intrucat aceste date sunt necesare identificarii corecte a pacientului si/sau crearii fisei de pacient, dupa caz, precum si programarii in vederea beneficierii de reducerile aplicate conform prezentului Regulament.

Datele cu caracter personal ale Participantilor la Campanie vor fi prelucrate de catre Operator in scopul:

  • Identificarii,programarii in conditiile prezentei Campanii precum și acordării, discounturilor pe baza emailului, in temeiul art. 6, alin. (1) lit. (b) din GDPR 
  • indeplinirii unei obligatii legale, in cazul in care avem o astfel de obligatie (de ex. in scopuri financiar-contabile sau in scop de arhivare), in temeiul art. 6, alin. (1) lit. (c) din GDPR
  • imbunatatirii serviciilor sau solutionarii posibilelor diferende, in temeiul art. 6, alin (1) lit. (f) din GDPR 
  • in cazul participantilor care completeaza formularul de contact de pe website, Operatorul va prelucra date cu caracter personal suplimentare, in scopul distingerii participantilor umani si prevenirii tentativelor de fraudare, in temeiul art. 6 alin. (1) lit. (f) din GDPR

 

4. Destinatarii datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal colectate in cadrul Campaniei de catre Operator pot fi dezvaluite si catre alte persoane, doar pentru scopurile enuntate la art. 3, dupa cum urmeaza: altor societati din cadrul Retelei de Sanatate Regina Maria, din care Organizatorul face parte, contractori ai Organizatorului sau furnizori de servicii, precum si autoritatilor, in cazurile in care Operatorul trebuie sa respecte obligatiile impuse de legislatia in vigoare, de exemplu in domeniul financiar-contabil.
In oricare dintre variante, dezvaluirea datelor cu caracter personal se va face in conformitate cu legea aplicabila in ceea ce priveste protectia datelor cu caracter personal.

5. Perioada de prelucrare a datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal ale participantilor vor fi prelucrate de catre Operator conform prevederilor legale aplicabile. Astfel, datele de identificare ale pacientilor sunt prelucrate pe toata perioada stocarii datelor cu caracter medical, care, in functie de prevederile legale, poate dura pana la 100 de ani. Datele de contact sunt prelucrate pe perioada de valabilitate a acestota, in functie de cele confirmate de pacienti, iar datele financiare pot fi prelucrate pentru o perioada de pana la 10 ani. Datele completate in formularul de contact de pe website vor fi prelucrate pe durata desfasurarii campaniei si ulterior pe o durata de până la 12 luni, iar cookieurile plasate vor fi prelucrate in conformitate cu declaratia de cookieuri de pe website-ul REGINA MARIA, in functie de optiunile exprimate de catre persoanele vizate. Inregistrarile apelurilor in Call Centre sunt stocate pe o perioada de pana la 3 ani.

6. Drepturile persoanelor vizate

In vederea asigurarii unei prelucrari echitabile si transparente, Operatorul asigura Participantilor, pe durata Campaniei, urmatoarele drepturi:

  • dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter personal;
  • dreptul de a retrage consimtamantul acordat; prelucrariile efectuate in baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia, nu vor fi afectate;
  • dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal;
  • dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal, in conditiile legii;
  • dreptul la restrictionarea prelucrarii;
  • dreptul de a se opune prelucrarii, exceptand cazul in care dispozitii legale prevad contrariul;
  • dreptul de a depune o plangere in fata Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal www.dataprotection.ro.

Participantii isi pot exercita drepturile mentionate anterior completand formularul de contact de la adresa https://www.reginamaria.ro/suport sau din contul REGINA MARIA, accesand sectiunea Suport.