Ești client REGINA MARIA și încă nu ai Contul Meu?
Activeaza-ti contul meu urmand pasii de mai jos si valideaza-l in locatie pentru 10% discount* la urmatoarea vizita.
*Pentru a beneficia de discount arata mailul de activare unui reprezentant Regina Maria, la urmatoarea vizita.
Cum activezi Contul Meu la REGINA MARIA?
Te înregistrezi în Contul meu
Folosești contul tău de Apple, Google sau Facebook sau o altă adresă de email pentru a-ți crea cont. Dacă ai nevoie de suport, sună în Contact Center la 021 9268.
Confirmă emailul și telefonul
După înregistrare, este necesar să confirmi email-ul și telefonul. Vei primi un email, accesează link-ul, introdu codul primit prin SMS și confirmă datele. De acum ai acces parțial în aplicație: te poți programa, însă nu poți verifica Dosarul medical. Pentru acces complet, mergi la pasul 3.
Validează-ți contul
Autentifică-te în aplicație, accesează Dosarul medical și alege opțiunea “Vreau să validez acum”. Urmează instrucțiunile de validare și vei avea acces complet la istoricul tău medical. Validarea poate dura până la 24 de ore sau o poți solicita oricând, în orice locație REGINA MARIA.
Care sunt cele mai importante funcționalități ale Contului meu?
Ai acces oricând la Dosarul tău medical complet
Verifici istoricul consultatiilor, descarci raportul medical si urmaresti evolutia analizelor.
Te poți programa ușor în Clinica Virtuală
Verifici istoricul consultatiilor, descarci raportul medical si urmaresti evolutia analizelor.
Te programezi online la medic
Poți căuta disponibilățile, pornind căutarea de la specialitate, judet, medic, locatie si/sau servicii.
Faci check-in cand ajungi in locatie.
Fara sa mai treci pe la receptie. Intra in “Programari” si apasa “check-in” pentru a afla rapid etajul si cabinetul.
Platesti factura
Poti achita factura oricand din aplicatie. Mai mult, pentru plati rapide, iti poti salva cardul.
Suport
In sectiunea Suport poti face o solicitare oricand ai o nelamurire sau un feedback de acordat
Și asta nu e tot. Aplicația îți oferă multe alte avantaje.
Verifici costul serviciilor înainte de a confirma programarea.
Astfel, știi dinainte să ajungi la medic dacă și cât trebuie să plătești după consult sau analize.
Accesezi oricând contul copilului.
Asociezi contul copilului tau pentru a avea acces oricand la istoricul lui medical si la programari.
Verifici ce programari au reducere conform abonamentului.
Asociezi contul copilului tau pentru a avea acces oricand la istoricul lui medical si la programari.
Verifici adresa si ruta catre locatie.
Inainte de a pleca spre noi, acceseaza “vezi ruta” de pe programare pentru a verifica inca o data adresa exacta.
Utilizezi trimiterile medicale, direct din aplicație.
Te poti programa din aplicație pentru serviciile incluse in trimiterea pe care o primești de la medic.
Plătești factura.
Si daca ai plecat pe fuga dupa programare, poti plati factura direct din aplicatie.
Aplicația este disponibilă în App Store, Play Store și App Gallery
Descarc-o si bucura-te de o experienta complet digitala - de la crearea si validarea contului, la programari, check-in si verificarea rezultatelor si a evolutiei analizelor.
Contul meu poate fi accesat și în versiunea web, prin browser
Întrebări frecvente
Trebuie să am abonament că să beneficiez de toate avantajele Contului meu?
Poți avea Contul meu indiferent daca ești sau nu abonat REGINA MARIA.
În cât timp trebuie să activez și confirm Contul meu?
Este necesar că, în termen de 14 zile calendaristice, să-ți activezi și confirmi contul. După acest termen, solicitarea ta vă fi anulata. Vei putea relua oricând procesul de creare cont.
Mi-am creat cont, dar încă nu este activ. Ce pot să fac?
Este posibil să fie necesare verificări suplimentare pentru activarea contului. Daca nu ai fost contactat încă, te rugam să suni în Call Center la 021 9268.
Încerc să-mi confirm datele, dar nu primesc SMS-ul necesar.
Scrie-ne pe online@reginamaria.ro și verificam cât de repede ce se întâmplă pe contul tău.
De ce nu pot accesa analizele și consultațiile?
Cel mai probabil, contul tău este validat intermediar. Îl poți valida de la distanta direct din aplicație (vezi pașii mai sus), fie în orice recepție REGINA MARIA. În cazul cetățenilor străini cu/fară rezidenta pe teritoriul României sau a unui minor (cont asociat patrintelui), validarea contului poate fi făcută doar într-o recepție REGINA MARIA.
Pot accesa și contul copiiilor de pe Contul meu?
Poți accesa contul copiiilor direct din Contul meu REGINA MARIA. Vei avea acces la Dosarul medical complet și îl vei putea programa direct în aplicație.
Ce se întâmplă cu Dosarul meu medical daca decid să închid/anulez abonamentul?
Absolut nimic. Vei avea acces în continuare la tot istoricul tău medical.
Pentru cât timp îmi pot vedea Istoricul medical în Contul meu?
Vei putea accesa oricând detaliile consultațiilor, investigațiilor și analizelor, atâta timp cât nu renunți la contul tău. Aceleași informații sunt disponibile în aplicația Contul meu REGINA MARIA și pe https://contulmeu.reginamaria.ro/.