Cum functioneaza?

PASUL 1
Iti creezi cont sau te autentifici

Pentru a face o programare virtuala, intra in Contul meu REGINA MARIA sau creeaza-ti cont.

PASUL 2
Te programezi online

Accesezi Clinica Virtuala, alegi specialitatea, medicul si ora la care doresti sa te programezi. Programarea confirmata se salveaza in Clinica Virtuala.

PASUL 3
Te asiguri ca dispozitivul tau este setat corect pentru desfasurarea consultatiei

Inainte de a incepe consultatia online, asigura-te ca ai descarcat aplicatia gratuita Microsoft Teams sau ca ai testat functionarea ei din browserul calculatorului, ca microfonul, boxele / difuzorul si camera video functioneaza. NU este necesar sa ai cont de Microsoft Teams, in pasul urmator vei putea accesa aplicatia ca vizitator (guest).

PASUL 4
Participi la consultatia online, in direct, cu medicul specialist

Accesezi cu 5 minute inainte Clinica Virtuala, apesi pe “Incepe consultatia” si participi, in intervalul orar ales, la consultatia online. Rezultatul consultatiei tale il vei gasi ulterior in contul tau in sectiunea Consultatii.

PASUL 5
Verifici daca exista o suma pe care trebuie sa o achiti

In cazul in care serviciul nu este inclus in abonamentul tau, in Contul meu si in aplicatia de mobil vei vedea un rest de plata, pe care il poti achita online, fara sa te deplasezi in clinica. Factura aferenta consultatiei online iti va aparea in cont a doua zi dupa ce aceasta a avut loc.

Care sunt beneficiile unei consultatii online?

Poti accesa consultatia online de acasa, fara sa te deplasezi in clinica

Poti initia consultatia atat din Contul meu REGINA MARIA, cat si din aplicatia de mobil

Poti pune intrebari cu privire la simptomele care te deranjeaza

Este disponibila pe telefon, tableta si computer

Comunici rapid si sigur cu un medic de specialitate

Consultatia este salvata in istoricul tau medical si ai acces oricand la raportul medical

Pentru ce simptome si afectiuni medicale poti face o consultatie online?

Inflamatii usoare si moderate* la nivelul cailor respiratorii (tuse, viroze/raceala, congestie nazala)

Dificultate in respiratie

Durere de gat

Alergii

Eczeme, eruptii cutanate, modificari la nivelul pielii

Dureri acute de spate, fara semnale alarmante ca simptome la nivelul membrelor

Simptome digestive: constipatie, greata, varsaturi si diaree

Boli digestive cronice: boala de reflux, sindrom de intestin iritabil

Durere de urechi

Durere de piept

Epuizare si oboseala

Vertij sau ameteli

Jena, usturime, mancarime, senzatie de nisip in ochi

Secretii oculare

Inflamatii usoare si moderate* ale tractului urinar

Secretie vaginala abundenta si/sau urat mirositoare

Crampe abdominale

Durere si inflamatie usoara si moderata* la nivelul articulatiilor

Rani usoare

Control dupa vizita anterioara, interpretari ale rezultatelor analizelor si investigatiilor

* Moderat = o situatie in care, de obicei, starea generala de sanatate este buna, iar durata simptomelor este de cateva zile

Întrebări frecvente

Beneficiezi de consultații de Medicina Muncii în Clinica Virtuală dacă ești angajatul unei companii abonate Regina Maria. În caz contrar, te invităm să te programezi în clinicile noastre. 

Consultațiile de Medicina muncii în Clinica Virtuală se efectuează doar pentru următoarele tipuri de control medical: periodic, angajare, reluarea muncii dupa concediu de crestere copil si schimbarea locului de munca in cadrul aceleiasi companii. În Clinica Virtuală NU pot fi efectuate controlul medical pentru reluarea muncii după concediu medical, reevaluarea din motive medicale sau după avizul de apt condiționat, etc.

Atenție! Pot beneficia de control de medicina muncii doar angajatii cu munca de birou care nu sunt in concediu medical la data consultului si care nu au bifate pe fișa de expunere la riscuri următoarele: conducerea mașinii instituției, conducerea de utilaje, ture de noapte, lucru la înălțime, zgomot profesional > V.L.E., radiații ionizante, agenți chimici, pulberi profesionale, electricieni, personal sanitar, biologi.

Pentru controlul medical de ANGAJARE sau RELUAREA MUNCII:

  1. Adeverință de la medicul de familie eliberată de maxim o lună, în care să se precizeze expres dacă angajatul este în evidență cu afecțiuni cronice și dacă urmează vreun tratament la momentul eliberării documentului. În lipsa acestor 2 mențiuni, documentul nu va fi luat în considerare;
  2. Fișa de expunere la riscuri – nominală, cu funcția COR (cea din limba română) și semnată de angajator (se obține de la angajator); 
  3. Fisa de solicitare – nominală, cu funcția COR (cea din limba română) și semnată de angajator (se obține de la angajator); 
  4. Chestionar medical de sănătate*(completat și semnat). Descarcă chestionarul de aici

Pentru controlul medical PERIODIC:

  1. Fișa de expunere la riscuri – nominală, cu funcția COR (cea din limba română) și semnată de angajator (se obține de la angajator). 
  2. Chestionar medical de sănătate* (completat și semnat). Descarcă chestionarul de aici

Pentru controlul medical de SCHIMBARE A LOCULUI DE MUNCA:

  1. Fișa de expunere la riscuri – nominală, cu funcția COR (cea din limba română) și semnată de angajator (se obține de la angajator) 
  2. Fisa de solicitare – nominală, cu funcția COR (cea din limba română) și semnată de angajator (se obține de la angajator)
  3. Chestionar medical de sănătate** (completat și semnat). Descarca chestionarul de aici 

*chestionarul este disponibil și în contul tău, îl poți descărca de pe programare. Te rugăm să nu completezi alt chestionar.

 ** in cazul in care este primul control de Medicina Muncii in Regina Maria, se va atasa si o adeverinta de la medicul de familie cu mentiunea expresa daca este/nu este in evidenta cu afectiuni si/sau tratamente cronice; in cazul in care angajatul nu este stabilit in tara si nu are medic de familie, se va atasa un document medical semnat/parafat, in limba engleza, de la medicul de familie (sau echivalent) din tara de rezidenta, cu mentiunea expresa daca este/nu este in evidenta cu afectiuni si/sau tratamente cronice”

IMPORTANT! Asigură-te că încarci din timp toate documentele obligatorii, necesare pentru tipul de control la care ai programare. În caz contrar, programarea nu se va putea desfășura și va fi anulată. Te vei putea reprograma oricând.

Poți încărca documentele necesare pentru tipul de control medical pentru care te-ai programat direct din contulmeu.reginamaria.ro. Accesează secțiunea Programări, apoi butonul “Adaugă informații” disponibil pe programare și adaugă fiecare document. 

IMPORTANT! Asigură-te că încarci din timp toate documentele obligatorii, necesare pentru tipul de control la care ai programare. În caz contrar, programarea nu se va putea desfășura și va fi anulată. Te vei putea reprograma oricând.

Clinica Virtuală este utilă pentru:

  • Control sau interpretare de analize și investigații după o vizită inițială în clinică, la recomandarea medicului la care se face programarea;
  • Evaluarea unui răspuns la un tratament recomandat de către medicul la care se face programarea;
  • Sfaturi privind simptome moderate (Moderat = o situație în care, de obicei, starea generală de sănătate este bună, iar durata simptomelor este de câteva zile);
  • Sfaturi medicale pentru afecțiuni cronice ale pacientului de la medicul care urmărește boala (de ex. diabet, afecțiuni troidiene, afecțiuni respiratorii cronice - astm, bronșite, afecțiuni digestive – boala de reflux, sindrom de intestin iritabil, afecțiuni reumatologice)

Vei putea intra în sala virtuală de așteptare cu maxim 30 de minute înainte. Pentru ca orice problemă tehnică să poată fi rezolvată în timp util, te sfătuim să accesezi Clinica Virtuală cu 5-10 minute înainte de ora programării. Dacă nu reușești să te conectezi în primele 7 minute de la ora programării, va trebui să te reprogramezi. 

Pentru confirmarea identității, te rugăm să ai la îndemână, la începutul consultului, un document de identitate (cartea de identitate, permis auto sau pașaport).

Poți participa la programarea în Clinica Virtuală:

Dacă participi de pe calculator/laptop: 
După ce apeși pe “Începe consultația”, vei fi redirecționat în fereastra de conversație. Nu ai nevoie de un anumit program.

Atenție! Clinica Virtuală nu poate fi accesată din browser-ul Mozilla Firefox. Îți recomandăm să descarci și să instalezi, înainte de programare, unul dintre browserele compatibile:

Dacă participi din aplicația de mobil:
Poți accesa Clinica Virtuală de pe telefonul tău cu sistem Android sau iOS. După ce apeși pe “Începe consultația”, vei fi redirecționat în fereastra de conversație.


Te rugăm ca, înainte de a începe consultația online, să te asiguri că pe dispozitivul pe care urmează să-l folosești funcționează microfonul, difuzorul/boxele și camera video.

Pentru orice problemă tehnică, ne poți suna în Call Center la 021 9268. Vei fi preluat de o echipă dedicată care te va ajuta pas cu pas.